.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت نام عسگری محمدیان برای ریاست فدراسیون کشتی
محمدرضا يزدانی‌‎خرم، رئيس پيشين فدراسيون كشتی همراه با سه نامزد دیگر امروز دوشنبه برای شركت در مجمع عمومی و انتخاباتی اين فدراسيون ثبت‌نام كردند. ‌

به گزارش شمال نيوز، ثبت‌نام محمدرضا يزدانی‌خرم، رئيس پيشين فدراسيون كشتی در حالی امروز دوشنبه انجام شد كه علی، پسر وی به نمايندگي از پدر به ساختمان فدراسيون رفت و اقدامات قانونی ثبت‎نام را انجام داد.  پيش از اين وزارت ورزش و جوانان اعلام كرده بود حضور بازنشسته‌ها و افراد بازخريد شده در مجمع فدراسيون كشتی ممنوع است. اما هنوز مشخص نيست يزدانی‌خرم، شرايط حضور در مجمع را دارد يا خير؟

 بنا بر اين گزارش، عبداله عزيزی،‌ عسگری محمديان و علی بديع نيز امروز دوشنبه برای ثبت‌نام در مجمع فدراسيون كشتي در ساختان فدراسيون حضور يافتند تا به جمع مدعيان سكان داری كشتی ايران بپيوندند. این در حالی است که پيش از اين اميررضا خادم، رئيس پیشین فدراسيون كشتی نيز برای حضور در مجمع عمومی و بازگشت به صندلی رياست فدراسيون به عنوان نخستين كانديدا ثبت‎نام كرده بود.

وزارت ورزش پس از ابطال ثبت نام قبلی، مهلت ثبت نام جديد كانديداها برای حضور در مجمع عمومي و انتخاب رئيس جديد فدراسيون كشتی را از روز 4 خرداد ماه به مدت 10 روز كاری تعيين كرده است.

برای مشاهده اخبار سرویس ورزشی، اینجا کلیک کنید

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.